نوشته های عاشقانه

خدایا شکرت برای وجودت که تو بهترین ها را برای ما می خواهی

نوشته های عاشقانه

خدایا شکرت برای وجودت که تو بهترین ها را برای ما می خواهی

۱۷ دی۱۹:۴۱
از صبح به خودم نگاه می کنم ...خیلی دلم گرفته...از خودم بدجوری ناراحتم....اصلا اون چیزی که باید بودم نبودم...خیلی دل امام زمانم و شکوندم...خیلی...خیلی ناراحتشون کردم...خیلیی...می دونم وقت نوشتن نیست و باید الان درس خوند...چشم می خوانم...حرف هایت را هم دیدم..چشم...بر روی چشم گوش می دهم....اما حق دارم که بگویم خدایا ببخش مرا به خاطره بدیایم..خدایا من و واسه خوبیام که توش بدی بوده هم ببخش...نمی دانم من بد چرا همچین گلی را به من عطا کرده است....خدایا لیاقت داشتنش را هم بده.....شکر نعمت نعمتت افزون کند....ان شا الله... کم می گویم چون دیگر جای نوشتن نیست...بیخیال...دعایم کنید....مراقب خودت باش عزیزم..همین...یا حق


عاشق | ۱۷ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۱

نظرات  (۱)

یه عمر دلتو خوش میکنی به این که بچه شیعه ای...
یه ربع که به کارات فکر میکنی از خودت بدت میاد...
حتی خجالت میکشی به کلمه ی شیعه توشناسنامه ات نگاه کنی...
محاسبه ی نفس... محاسبه ی نفس... محاسبه ی نفس...
کسی که خودش درد داره نمیتونه مرهم درد باشه... شرمنده...
اینو به خودم گفتم،شماهم به خودتون بگید شاید آروم بشید انشاءالله...
" قدری آرام بگیر دل دیوانه ی من... چند روزی برود فاطمیه آید..."
 نیازمون فراموشمون نشه...
اللهم عجل لولیک الفرج...
هجران زده حال و هوایش فرق دارد... 
پاسخ:
ای جانم...مرسی جانانم... به روی چشم....
ای ڪاش ڪسے براے آقا تب داشٺ
یادے ز امـام #منتظــر بر لبـــ داشٺ
قربان غریبے اٺ شوم #مهـدے جان
اے ڪاش ڪہ صاحب الزمان #زینب داشٺ
#اللهم_عجل_لولیڪ_الفرج💔

قلمت و بردار و برام نظرت و بنویس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی