نوشته های عاشقانه

خدایا شکرت برای وجودت که تو بهترین ها را برای ما می خواهی

نوشته های عاشقانه

خدایا شکرت برای وجودت که تو بهترین ها را برای ما می خواهی

۱۶ دی۱۵:۰۰

سلام به عشق

یکم طولانیه#

گاهی وقت ها بعضی نگاه ها خیلی خاصا خیلی...مثل نگاه دختر پسرهایی که قرار است باهم ازدواج بکنند...زیرچشمی..گوشه چشمی...نگاه می کنند....به هم کاملا حواسشون به همه ولی....انگار که نه....چه قدر خوبه که یارت در دوقدمیت باشه و بوش حس کنی.....خیلی حس خاصیه...توی ماشین...آیینه ی روبرویت درست روی یارت تنظیم بشه...کلی یواشکی نگاش کنی...چه قدر خوبه که یهوویی چشمات توی چشماش میفته هم زمان...بعضی وقتی هم بعضی بی توجهی ها بهت شوق میده....مثل همین که تا نگات بیفته ...چشمش بیفته پایین....گاهی وقتی همین نگاه نکردنا بهت میگه دوست دارم....چه حس خوبیه...صدای سلام کردنش هنوز توی گوشت باشه....چه حس خوبی....همه این حس های خوب و امیدوارم تجربه کنید....

اما آن چیزی که به نظرم می رسه باید از اون صحبت بشه....محاسبه نفس برای عاشق و معشوق است....این مسله خیلی مسله مهی است که اگر باشد...زندگی بوی خوشبختی میگیره...نمی دونم اما این یک فکری که نمی دونم چقدر درسته ولی شوهر و همسری که بتونن هر شب و هر ساعات رفتارهای روزمره خودشون رو یک نگاه کلی کنند می تونند اون حس خوب عاشقی رو درک کنند...نیازی به گذاشتن کلاس هام وجود ندارد....همین کار خودش باعث محبت به همسر می شود...من اگر بدانم که چرا این حرف را به همسرم زده ام...چرا برای همسرم این کار را نکرده ام..چرا این صحبت را نکردم...خب معلوم است...دیگر نیازی نیست...بیخیال...می دانم که منظورم را متوجه می شوی....خوب است که زن و شوهر در هر هفته با خودشون فکر کنند به این مسال...به نظر می رسه که خیلی مفید و مهم است....این نه فقط برای همسر خود برای خودتون و برای رفتارهای خودتون با دیگران می تونید امتحان کنید....به نظر می رسه خیلی خوب و مفید است.....اگر کسی قلبش را بتواند برای خدا صاف و پاک کند می تواند روابطش را با همسرش و مردم بهتر و بهتر بکند....این موضوعی است که باید زن و شوهر هردو با عشق انجام بدهند....بفهمند برای چیی...تا این کار دوام پیدا کند....این سخنان هم از من بی سرو پاه نیست از استاد حاج اقای پناهیان است....با خودم داشتم فکر می کردم گفتم....ما زوجین را مجبور می کنیم که بروند فلان آزمایش ها را بدهند که خوب است و من هم موافق هستم دیگر شرایط جامعه گویا اقتضا می کند....البته با نوع و روش آن باید بررسی کرد که این نوع کار و روش درست است یا خیر....اما آن مراقبت از نفس و یا اگاهی از خودمان و شناخت به عالم را کسی مجبور نمی کند.....نمی دانم شاید این موضوع هم در جامعه نمی شود...نمی دانم....من چه چیزی را می دانم که این موضوع را بدانم....اما می شود این موضوعات مهم را خود زوجین مذهبی در ابتدای زندگیشان اجراسازی کنند..خیرو برکت می آورد...اگر کسی بتواند خودش را بشناسد....مطمن باشد می تواند همسر خودش را بشناسد..نیازش را درک کند...دوستش داشته باشد....برای خدا....سخت هست...اما سختیش اگر زوجین بتوانند باهم انجام دهند...شیرین می شود....(چه سخنرانی کردیم :-) مجتبی جو گیر می شود)

...شب جمعه است واسه همه دعا کینم....روایت شده اگر در دلت باشه که من ای کاش امشب کربلا بودم...نمی دونم از ته دل باید باشه یا نه...ولی میگن تاثیر داره.....حالا واسه هم دعا کنید ای کاش باهم کربلا بودیم..چه لحظه قشنگی..من و تو آقا همین الان یهویی....حلال کنید..بدیایم و...حالمان خوب است...برای ظهور حضرت هم دعا کنید..بی آقایی سخته...کاش بفهمم...کاش...این کلیپ رو حتما نگاه کنید....یادت نره واسم دعا کنی...

 

 
عاشق | ۱۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

قلمت و بردار و برام نظرت و بنویس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی