نوشته های عاشقانه

خدایا شکرت برای وجودت که تو بهترین ها را برای ما می خواهی

نوشته های عاشقانه

خدایا شکرت برای وجودت که تو بهترین ها را برای ما می خواهی

۱۵ دی۲۱:۲۵
به نام خالق تو
داستانی که بدجوری این شب ها دلم و برده و یاد یک خانومی من و این روزها میندازه......داستان #من_زهرای_خوبم# نمی دونم شاید واسه همه جذاب نباشه ولی من که خیلی دوسش دارم...البته ناگفته نماند بی شک حالم خوب است...و جای نگرانی نیست....عشق توی زندگی جریان داره....خدا که هست...پس حالم خوبه خوب هست ...حالا بخش کوچکی از داستان من و زهرای خوبم و می ذارم....ان شا الله همتون عشق رو توی زندگیتون تجربه کنید....البته عشقتون شما رو به خدا برسونه ...باهم به سمت خدا....ان شا الله....داستان هم در کانال عاشقانه های پاک تماما موجود است(https://telegram.me/loveshq با این آیدی) دوست داشتین برید بخونید.....جهان بی عشق،چیزی نیست، جز تکــراریک تکــرار ...
‍ (💌داستانِ واقعی
💟 #من_و_زهرای_خوبم
#قسمت13

یه روز مونده بود به عقدمون که رفتم پیش حضرت استادم که تو زندگی خیلی کمکم کرده بود،بعد از نماز ظهر نشستم با ایشون حرف زدم، نیتم این بود که در باب کنترل رفتار و حالات زنان یعنی همون "گربه رو دم حجله کشتن" ازشون سئوال کنم😁
پرسیدم :بزرگترین آفت در زندگی دونفره چیه؟
فرمودند :خودت....خود تو....خودخواهی تو باعث گرفتاری میشه!!😳
به شدت حالم گرفته شد.بلافاصله پرسیدم که:
محبت چی ؟چقدر محبت کنم به همسرم؟
فرمود:هر چی بیشتر بهتر😊
گفتم:زیادش چی؟بد نیست؟
فرمود:کم هم هست😌
بعد فرمودند:خودت و همسرت مواظب رفتارت نسبت خدا باشید که تخطی از مسیر رضایت خدا باعث اختلاف میشه و نتیجه اون هم طلاقه !!
بعدم خداحافظی کردم از محضرشون و رفتم سمت منزل تا مهیا مراسم عقد بشم...

چه شبی بود
یک جلد کلام الله مجید 110سکه بهار آزادی آیینه و شمعدان و......(یکم تصرف شد) :-)
عروس خانم وکیلم؟
با اجازه مادر شوهر عزیزتر از جانم بلهههههههههه!!! 😅( توی داستان گفته)

 بعد هم نمازمون رو اول وقت به جماعت خوندیم، دونفره و به امامت حضرت خودم!
مهمان ها متعجب شده بودند که این دوتا خل نباشن دیگه قطعا دیوانه تشریف دارند که از سرسفره عقدرفتن تو اتاق نماز بخونن.😁
آخه نمی دونستن که خدا چقدر گردن ما حق داره!😌
شب عقدمون بعد اینکه همه رفتن رستوران برای شام
خونه پدری زهرا سوت وکور شد
من موندم با یه روسری تو دستم ........(سانسور می شود) از سر زهرا🙈
بعد مثل تو جوک ها نشستیمو زل زدیم به همدیگه
ما دو تا موندیمو یه دنیا حرف نگفته و ...😍  ایده خوبی داده بهم....انگیزه می خواهد برای نوشتن...ان شا الله به زودی.....باور کن حال من خیلی خوب است....حالت خوب باشد...عزیزم....




عاشق | ۱۵ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

قلمت و بردار و برام نظرت و بنویس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی